Česky Pусский Polski English

Stáhnout do mobilu

Get it on Google Play

více informací

Nastavit na webu

Přihlásit

více informací

Spustit a jít

Celé to zabere pár minut.

více informací
 

Spustili jsme pro Vás nový web s aktuálními informacemi

Navštivte naše nové stránky na www.touchguard.eu, kde najdete aktuální informace a návody pro náš systém.

Staňte se naším distributorem!

Jste společnost zaměřená na prodej technologií pro bezpečnost?
Kontaktujte nás a stanňte se distributorem jednoho z nejvyspělejších systémů pro kontrolu pracovní činnosti ostrahy a údržby na Evropském trhu. Systém je založen na smartphones s operančním systémem Android a technologii NFC. Centrální server je umístěn v ČR v zabezpečeném datovém centru na úrovni TIER 3+ s dostupností vyšší než 99,9 %.

Hlavní funkce systému

  • Sledování pochůzek v reálném čase
  • Automatické vyhodnocování správnosti prováděné činnosti
  • Emailová noftifikace v případě chyby
  • Automatický reporting emailem
  • GPS tracking
  • Možnost vkládat fotky, poznámky a hlasové zprávy v průběhu činnosti
  • Ochrana telefonu proti zneužití pro jiné než pracovní účely

 

Online pochůzkový systém

... nebo také obchůzkový systém slouží ke kontrole pochůzek nebo pohybu při vykonávání služby. Může se jednat o ostrahu, úklidové služby, měření a regulace, profylaktické kontroly atd. ONLINE systém TouchGuard umožní uživatelům to, co je pro ně důležité a to, aby byl pohyb monitorován v reálném čase a aby všechny odchylky od plánu byly okamžitě řešeny také v reálném čase a to tím, že jsou data okamžitě odesílána na server. Minimalizují se tak chyby a prostoje lidského faktoru a maximalizuje se tak efektivita vykonávané služby. ONLINE systém TouchGuard navíc zákazníkovi nabízí další dodatečné služby – vyhodnocení a řešení incidentů, možnost nahlížet online na právě vykonávané služby atd. Dalším důležitým aspektem je úspora provozních nákladů, protože čtečky nemusí být vyčítány ručně.
více informací

Certifikace ISO 27001 a ISO 20000

Cílem společnosti TTC TELSYS, a.s. je neustále se zlepšovat a zvyšovat úroveň produktů a služeb poskytovaných všem zákazníkům. Divize ICT služeb úspěšně absolvovala certifikační audit dle norem ISO/IEC 20 000-1 „Management IT služeb“ a ISO/IEC 27 001 „Systém managementu bezpečnosti informací“. Tyto dvě normy potvrzují, že řádně řídíme své procesy a služba SIMPHONY má garantované parametry. Certifikační audit prováděla uznávaná mezinárodní autorita, společnost Bureau Veritas.

Certifikace ISO 27001 a ISO 20000
(květen 2016)

Chcete vědět o všech nových funkcích? Zaregistrujte se k odběru novinek! Zadejte Vaši emailovou adresu: